سمینار برند سازی بین المللی دانشگاه تهران

سمینار برند سازی بین المللی دانشگاه تهران

این سمینار با حضور دو برند سامسونگ و کاله به عنوان برندهای مطرح روز پنج شنبه ۱۴ بهمن از ساعت هشت و نیم صبح تا پنج و نیم عصر در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران واقع در پل نصر برگزار شد.
مطرح شدن یک برند در سطح جهانی و پیشتازی آن در عرصه بین‌المللی از جمله چشم اندازهای کلیدی بسیاری از کسب‌وکار‌ها محسوب می‌شود اما با حضور برندهای بین‌المللی در ایران، شرکت‌های داخلی باید برندسازی خود را در سطح برندهای بین‌المللی انجام داده تا بتوانند در بازار رقابتی، پیروز میدان باشند. 

Branded-World002

پرسش های اساسی

در این گردهمایی به این سوالات پاسخ داده شد: چرا برندهای ایرانی جزء برندهای مطرح جهانی نیستند، شرکت‌ها و صنایع برندینگ خود را چگونه باید انجام دهند تا بتوانند در سطح یک برند بین‌المللی باشد.
برند ملی چه نقشی در برندینگ کسب‌وکارهای یک کشور دارد و شرکت‌ها و کسب‌وکارها چگونه می‌توانند برند ملی را تقویت کرده که در نهایت بتوانند با قدرت بیشتر در عرصه بین‌المللی حضور پیدا کنند.
دانشکده مدیریت دانشگاه تهران با توجه به موارد ذکر شده و اهمیت موضوع برندسازی بین‌المللی، اقدام به برگزاری سمینار بین‌المللی با عنوان «برندسازی بین‌المللی» کرده و در این سمینار شرکت‌کنندگان توانستند از تجارب ارزشمند شرکت‌های سامسونگ و کاله که از برندهای موفق بین‌المللی و ایرانی هستند بهره‌مند شوند.

گواهینامه سمینار

لازم به ذکر است شرکت کنندگان در این سمینار، علاوه بر بهره‌مندی از مطالب ارزنده سخنرانان و همچنین آشنایی با ایشان و سایر علاقمندان به این حوزه، گواهینامه رسمی دانشکده مدیریت و گواهینامه بین المللی ANCCP ایتالیا نیز دریافت کردند.

محورهای سمینار

محورها و موضوعات مورد بحث شامل تعریف، تشابه و تفاوت برندسازی ملی و بین المللی؛ شیوه های افزایش رقابت پذیری برندهای ایرانی در مقابل برندهای بین المللی در ایران و جهان؛ روش های نوین برندسازی و ارتباطات برند با رویکرد بین المللی؛ تاثیر برند کشور مبدأ بر هویت کالاهای صادراتی و شیوه های برندسازی ملی و بیان تجارت برند های موفق ایرانی و جهانی (شرکت سامسونگ و کاله) بود.

 

Branded-World004

سخنرانان

همچنین در این رویداد پرفسور هاب روئل HUUB RUEL، استاد و مدیر گروه تحقیقات کسب و کارهای بین المللی دانشگاه Windesheim هلند، دکتر شهریار شفیعی دکترای بازاریابی و برندسازی دانشگاه رن فرانسه و ریاست هیأت علمی آکادمی برند ایران، دکتر بهنود الله وردی‌نیک از اساتید آکادمی برند ایران و راهبر ارشد برندینگ و کمپین های ۳۶۰ درجه برند آفرینی، علی جعفریه مدیر ارشد کسب و کار موبایل سامسونگ در ایران و کارشناسی ارشد MBA دانشگاه مک مستر کانادا به‌عنوان سخنرانان این همایش حضور داشتند.

مقالات مرتبط

پاسخ‌ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

گفتگو در واتساپ
1
به کمک نیاز دارید؟
سلام 👋
چطور می‌تونم کمکتون کنم؟